Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
(Po-Pá, 8-16:30 hod.)
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
03.09.2019
Sleva 1 % po registrace a další od 1% do 20%
Dobrý den, váženy zákazníku Sleva 1 % po registrace a další od 1% do 20%, informace níže Představujeme novy slevový systém v našem E-shopu Laropa.cz... číst celé
03.04.2019
Numoco
Výrobce oděvů pro ženy - dámská móda. Nejlepší šaty Numoco je výrobce oděvů pro ženy a současně značku, kterou je toto oblečení podepsáno. Ženský odě... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
Vypadat žensky?
“Je potřeba být odlišní, abyste byli nenahraditelní.” - Coco Chanel číst celé
Zobrazit všechny články
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

Můžete se kdykoli odhlásit

Pří nákupu do 1799 Kč: Zásilkovna- 55 Kč, DPD- 99 Kč , Česká pošta- 109 Kč

Doprava zdarma při nakupu nad 1800 Kč

Doprava zdarma pří výměně zboží při nákupu nad 900 Kč

Doručení do 48 hod od předání zásilky přepravní společnosti

Vrácení zboží do 14 dnů

 

 

 

 

  1. Úvod
  2. Obchodní podmínky
  3. Reklamační řád
Reklamační řád

Reklamační řád je nedílnou součástí všeobecných obchodních podmínek. Uzavřením kupní smlouvy zákazník vyjadřuje souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami a s tímto reklamačním řádem a potvrzuje, že je s nimi řádně seznámen. Reklamační řád vychází ze zákona o ochraně spotřebitele a obchodního a občanského zákoníku.

Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů

Tento reklamační řád byl zpracován dle Občanského zákoníku a zákonem o ochraně spotřebitele a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen "zboží"), u něhož jsou uplatňována práva kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen "reklamace").

Prodávajícím je GRYOL s.r.o., se sídlem ul. Míru 115, 417 31 Novosedlice, IČ 04449622, zapsaná u obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ústi nad Labem soudu, oddíl C, vložka 36321, IČ: 04449622, (nejsme plátce DPH). Kupující je subjekt, který s prodávajícím uzavřel smlouvu o koupi zboží. Na kupujícího, který není spotřebitelem, může prodávající aplikovat přiměřeně tento reklamační řád, jinak se práva plynoucí z odpovědnosti za vady řídí uzavřenou smlouvou. Kupující, kterým může být podnikatel nebo spotřebitel, je povinen se seznámit s Reklamačním řádem a Všeobecnými obchodními podmínkami ještě před objednáním zboží.

Uzavřením kupní smlouvy a převzetím zboží od prodávajícího kupující souhlasí s tímto Reklamačním řádem.

Převzetím zboží u podnikatelů je okamžik jeho předání prodávajícím kupujícímu, resp. prvnímu přepravci.  V případě je-li kupujícím spotřebitel, je okamžikem převzetí zboží spotřebitelem od prodávajícího, resp. převzetí od dopravce.

Jako doklad o záruce (záruční list) vystavuje prodávající ke každému zakoupenému zboží nákupní doklad (faktura – dále jen záruční list) se zákonem uvedenými všemi potřebnými údaji pro uplatnění záruky (zejm. název zboží, délka záruky, cena, množství).

Rozpor s kupní smlouvou

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Záruční podmínky

Kupující, který není spotřebitelem je povinen, a kupujícímu, který je spotřebitelem, je doporučeno, aby bezprostředně při dodání překontroloval spolu s dopravcem stav. Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou, s tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu: info@laropa.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem, nebo poštou prodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dává však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

Kupující musí vadné zboží na reklamaci zaslat přepravní službou na adresu (Oleg Grygorchuk, ul. Julia Fučíka 2555/8, 43401, Most) prodávajícího. Reklamované zboží by mělo být důkladně zabezpečeno, aby nedošlo v průběhu přepravy k jeho poškození. Balík musí obsahovat: reklamované zboží, doporučujeme přiložit kopii nákupního dokladu, podrobný popis závady a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zejm. zpáteční adresa, telefonní číslo, číslo účtu pro případ vrácení peněz). Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady zboží. Tento postup je doporučen i kupujícímu spotřebiteli, pokud neprokáže a nedoloží uvedené skutečnosti jinak. Taktéž doporučujeme zvolit si požadovaný způsob vyřízení reklamace (viz níže).

V případě, že se po převzetí zboží kupujícím vyskytnou v záruční době vady zboží, může kupující uplatnit svou oprávněnou reklamaci.

Délka záruční doby se řídí platnými ustanoveními zákona. Pokud není uvedeno výrobcem jinak (a jde-li o spotřebitele, není-li uvedena lhůta delší), činí tedy 24 měsíců a začíná běžet zásadně dnem převzetí zboží kupujícím, tj. dnem uvedeným na záručním listě. Prodávající odpovídá za vady, které má zboží při převzetí a za materiálové nebo výrobní vady, které se vyskytnou po převzetí v záruční době.

Záruku nelze uplatnit v následujících případech:

- Prodávající je oprávněn odmítnout přijetí zboží do reklamace, pokud je zboží znečištěno nebo jsou znečištěny jeho součásti. Dále pak v případě, že zboží není předáváno v souladu s hygienickými předpisy a obecnými hygienickými zásadami.

- Je-li vada na zboží v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny

- Vada vznikla nevhodným používáním zboží, které je prodejcem nebo výrobcem určeno v podmínkách zboží, neodpovídají vlivy prostředí: mechanickými a chemickými, teplotou, vlhkostí, zanedbáním péče o zboží, nesprávnou údržbou
- Vypršela-li u reklamovaného zboží záruční doba přede dnem uplatnění reklamace – záruka zanikla.

- Vada vznikla na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, za vadu nelze považovat změnu materiálu úměrnou délce užívání

- Vada vznikla neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, manipulací nebo

- Vada vznikla provedením neoprávněného zásahu do zboží či jiných úprav bez svolení výrobce.
- Vada vznikla zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné normě ČSN.
- Zboží bylo poškozeno živly.

Práva plynoucí ze záruky

Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží získává kupující záruku novou v délce 24 měsíců.

Spotřebitel při uplatnění záruky má:

Jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy,

jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy,

jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy,

jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy.

Vyřízení reklamace

  • Místem uplatnění reklamace je adresa prodávajícího (Oleg Grygorchuk, ul. Julia Fučíka 2555/8, 43401, Most)
  • Rozhodne-li se kupující reklamovat zboží osobně u smluvního partnera prodávajícího, doporučujeme, aby se domluvil předem na e-mail: info@laropa.cz
  • Za situace, kdy prodávající rozhodl o zaslání zboží zpět k sobě, si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu, vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží, a označí zásilku příslušnými symboly.
  • Prodejce po řádném vyřízení reklamace vyzve kupujícího k převzetí opraveného nebo nového zboží, nebo předmět reklamace bude odeslán na adresu kupujícího uvedenou v objednávce.
  • Vždy je třeba písemného vyhotovení protokolu o zjištěných závadách a formě jejich odstranění, doporučujeme kupujícímu si tato potvrzení uchovávat po dobu platnosti záruky.
  • V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv).
  • O reklamaci prodávající rozhodně ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.
  • Prodávající vydá spotřebiteli písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel uplatnil reklamaci, co je jejím obsahem a jaký způsob jejího vyřízení požaduje, a to emailem bezprostředně o přijetí reklamace (v případě osobního uplatnění je předáno ihned). Dále prodávající vydá spotřebiteli potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání. Pro případ zamítnuté reklamace prodávající spotřebiteli vydá písemné odůvodnění tohoto zamítnutí.
  • Skladné a náklady spojené s neoprávněnou reklamací: Při nevyzvednutí reklamace do 30 dnů po termínu ukončení opravy nebo při nevyzvednutí produktu v případě neoprávněné reklamace, může být kupujícímu účtováno skladné ve výši 30 Kč bez DPH za každý započatý kalendářní den. Prodejce je oprávněn produkt nevydat, dokud nebude uhrazena celá částka za opravu, případně skladné. V případě, že tato částka převýší aktuální prodejní cenu produktu je prodejce oprávněn produkt prodat a vzniklé náklady takto pokrýt.

Vzor odstoupení od kupní smlouvy

V případě odstoupení od kupní smlouvy si nejprve řádně pročtěte obchodní podmínky, kde je definováno, za jakých podmínek lze od kupní smlouvy odstoupit. Poté zboží řádně zabalte, aby nedošlo k jeho poškození při přepravě a do zásilky vložte dopis s těmito údaji:

 

Reklamované zboží vracejte čisté, nepoužité, s označenou vadou.  Uveďte svoje udají na dokument *Reklamace*, který bude u vás v příloze zboží.  Dále uveďte svoje číslo účtu, kam lze zaslat vracenou částku.

Zákonná lhůta pro vyřešení reklamací je 14dnů.

Vrácení zboží

Z hygienických důvodů vyměňujeme pouze nepoužité a nezkoušené punčochové zboží, ponožky a prádlo.

Zásilky vracejte v neporušených obalech.

Pozor! Připište číslo objednávky nebo faktury a číslo bankovního účtu, kam si přejete zaslat peníze.

Nepoužité zboží máte možnost vrátit kdykoliv do 14 dní, dodržovat podmínky vyš.

                                                           Reklamace

Moje jméno a příjmení: ………………………………………………………………
Moje adresa: ……………………………………………………………………………
Můj telefon: ………………………………………..

E-mail: ……………………………………………
Jméno a příjmení prodávajícího (či název společnosti): GRYOL s.r.o., IČ: 04449622, e-shop: www.laropa.cz

Adresa reklamace: Oleg Grygorchuk, ul. Julia Fučíka 2555/8, 43401, Most, Česká Republika


V …………………            Datum…………………..

Věc: Odstoupení od smlouvy dle § 1829 Občanského zákoníku

Ve Vašem internetovém obchodě Laropa.cz jsem si objednal/a zboží  ........................v hodnotě .......... Kč, včetně DPH. Toto jsem od Vás obdržel dne .................

Číslo faktury ........................

Zjištěná závada: ………………………………………………………………………………..

………………………………………………………………………………………………….

Návrhovaný způsob reklamace

  1. a) oprava zboží b) výměna zboží                               c) vrácení peněz
  2. d) jiný ( popište ):………………………………………………………………………………..

Přílohy ( Napřiklad:kopie kupního dokladu ) …………………………………………………..

Na základě § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník, využívám svého zákonného práva a odstupuji od uzavřené kupní smlouvy týkající se výše uvedeného zboží. Zakoupené zboží vracím spolu s tímto dopisem na Vaší adresu.

Zaplacenou částku prosím vraťte na účet číslo ......................., vedený u .................................

Jméno a příjmení.....................................................
                              Vlastnoruční podpis reklamujícího:…………………………..      Datum:…...………………...

Novinky z našeho blogu

Vypadat žensky?
Vypadat žensky?
“Je potřeba být odlišní, abyste byli nenahraditelní.” - Coco Chanel číst celé
Nepropásněte novinky, akce a slevy!

GRYOL s.r.o. , IČO 04449622

ADRESA: Míru 115, 417 31 Novosedlice

 

 

Kontakty
Laropa
Zákaznická podpora Laropa
Zákaznická podpora Laropa
(Po-Pá, 8-16:30 hod.)
Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.